Bilingual Blog for English Learners

Blog jest prowadzony w języku angielskim i polskim. Polski tekst jest w postach pod tekstem angielskim.

04 June 2015

13 English Songs You Remember from Your Childhood



Everyone who started learning English as a child, probably remembers that the teacher was using playing songs during the lessons. You were surely participating, dancing and singing yourselves. Can you still remember?

Below you can find a list of my personal favourites (together with YouTube links). I hope that you'll have as much fun listening to them as I had preparing the list!

“Head and Shoulders”

“Humpty Dumpty Sat on a Wall”

“Old MacDonald had a Farm”

“Row Row Row Your Boat”

“Ten Little Indians”

“Incy Wincy Spider”

“If You're Happy”

“One Potato, Two Potatoes”

“Mary Had A Little Lamb”

“The Wheels On The Bus”

“ABC Song”

“Twinkle Twinkle Little Star”

“When You're Dancing”

Do you know these songs? Do you have any memorise related to them? Do you know other songs that I didn't mention? Please comment!

...

Każdy, kto zaczynał naukę angielskiego jako dziecko, pamięta zapewne, jak nauczycielka puszczała na lekcjach różne piosenki. Na pewno trzeba było śpiewać, a nierzadko i aktywnie uczestniczyć tańcząc lub pokazując różne rzeczy. Pamiętacie je?

Poniżej zamieszczam moją listę (wraz z linkami do YouTube). Mam nadzieję, że odsłuchując, będziecie się bawić równie dobrze, jak ja przy jej układaniu!

„Head and Shoulders”

„Humpty Dumpty Sat on a Wall”

„Old MacDonald had a Farm”

„Row Row Row Your Boat”

„Ten Little Indians”

„Incy Wincy Spider”

„If You're Happy”

„One Potato, Two Potatoes”

„Mary Had A Little Lamb”

„The Wheels On The Bus”

„ABC Song”

„Twinkle Twinkle Little Star”

„When You're Dancing”

Znacie te piosenki? Może macie jakieś szczególne wspomnienia z nimi związane? A może znacie inne piosenki, o których ja nie wspomniałam? Zapraszam do komentowania!

6 comments:

  1. Fajne piosenki! Ja bym jeszcze dodała The Animals On The Farm, często używam na lekcjach w podstawówce

    ReplyDelete
  2. Anonymous10 June, 2015

    Znam pierwszą :) pamiętam ją do dziś :P

    ReplyDelete
  3. Same hiciory ;-) Nie znałam tylko 10 Little Indians

    ReplyDelete
  4. Hahahah oj przypomiały mi się smaki dzieciństwa :D

    ReplyDelete
  5. Ja uwielbiałam Ten in the Bed: https://www.youtube.com/watch?v=TdDypyS_5zE. Zadręczałam swojego brata śpiewając przed snem ;D

    ReplyDelete
  6. Znam wszystkie na pamięć, ja i moja córeczka:) Uwielbiamy:)

    ReplyDelete